Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Välkommen till min nya blogg!



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tiina Gardsiö

Såg att du tänkte flytta hit din blogg, så komenterar här istället. Jag vill först säga att du fotograferar skitbra. Du är duktig.



En annan sak, skulle du rekomendera din kamera till andra?

2011-09-12 | 02:34:49
Hemsida: http://tiinagardsio.blogg.se/

iza.

på din andra blogg skrev du 'om några dagar' skulle du blogga här? xd var det inte lite att överdirva? inläggets skrev i början av september, och du skrev att du byter blogg den 24 augusti. (: tänker du nte börja blogga snart? påtanke av att du snart inte bloggat igentligen på en månad. om tre dagar. jag längtar att du börjar blogga, du har en så bra blogg!



/ otålig.

2011-09-21 | 18:35:46
Hemsida: http://izapizzan.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback