Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 2012. Nytt år & ny design del.1

Först vill jag bara säga gott nytt år! Nu är det äntligen 2012! Detta år då allt ska hända :) Jag kommer fylla tretton och få ha flera tävlingar! ;) Eftersom jag har fått över 100 följare via bloglovin kommer jag få ha en tävling! Den kommer nog ganska snart :D Ändrade faktiskt bredden på bilderna och inläggerna.. Med bara en liten kod, ska jag visa er? :)

Och nu när det är 2012 ska jag hinna med en massa saker, kommer inte avslöja något speciellt utan att jag kommer ha små projekt, eller ja lite mer saker.. Ni får helt enkelt vänta och se! Och nu när jag känner mig så kreativ så har jag gjort en ny design! 2012s första design! Känner mig så kreativ och full med idéer och så, bestämde mig för detta ett tag sedan. Vill inte göra något speciellt av det, utom att jag la in den exakt 2012. :) Ingen superdesign eller så! Haha. 

Kommer kanske också fixa en epost (typ [email protected]) men vi får se hur det blir. Och jag ber er att kolla igenom designen innan ni dömmer. Kolla vad som händer då jag trycker här och se så alt funkar, om inte så tryck F5! Och om det inte funkar så kontakta mig och säg vad som är fel och även vilken webbläsare du andvänder. Men OBS! om ni har internet explorer så är risken väldigt liten att det ser bra ut. Efter typ profilbilden i menyn så ser det liiite konstigt ut i explorer, får se om det löser sig... Och typsnittet i menyn ser lite fel ut så vissa saker blir fel. Fan, men ska försöka fixa det senare. ;) Hoppas ni blir nöjda och kommentera gärna vad ni tycker! Om den suger så du behöver jag veta.. så jag vet vad som kan bli bättre! Om ni har förslag eller saknar något eller vill lägga till något så maila mig eller skicka iväg en kommentar! :) I del 2 kommer ni få veta liiiiite mer om projekt och vad som komma skall, även bilder från 2011 som är mina favoriter. Läs gärna del 2 när den kommer.



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anonym

Vad heter texten där det står; before & after?

2012-01-01 | 11:45:57




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback