Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Breaking Dawn tröjan - bilder.

Nikon D3100 + 50mm f/1.8G

Hejsan bloggläsare! Här över ser ni lite bättre bilder på tröjan (HAHA! kolla mitt face..) Jag har köpt den på discshop. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och förbereder lite med den nya designen som kommer att komma exakt när det blir 2012! Det måste finnas massa inlägg också så jag förbereder dem just nu :D Och tack till alla som följer mig via bloglovin! Och era kommentarer, jag älskar dem! :D Ni kommer även och få se lite roliga saker framöver, så ni vet!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Amanda (Ava)

Hej! Nu så har jag dragit igång med en fototävling på min blogg. Skulle vara roligt om du ville vara med och tävla! :) Länk till tävlingen http://slalomava.wordpress.com/2011/12/11/fototavling/#respond

2011-12-11 | 14:27:42
Hemsida: http://www.slalomava.wordpress.com




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback