Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Jullov imorgon, bloggen blir bättre!

Hejsan Svejsan! Som rubriken säger, min blogg suger (men ni stannar ändå) :) Men om jag ska vara helt ärlig nu så har jag inte haft tid med bloggen. Har haft tid med facebook och annat, vet ej varför.. Har inte gjort klart nästan någonting inför 2012 utom att jag fotade självporträtt till nya designen idag! När det snöade :)

Och för att jag bloggar på min minidator just nu så kommer jag inte åt photoshop, så kan inte redigera några bilder överhuvud taget, jag ska skicka bilder någon gång imorgon till min kompis som jag tog på henne och så får vi se om jag kan redigera dem i min gamla dator.

Idag har jag även städat rummet, eller egentligen satt upp flera posters så allt blev stökigare HAHAH! Ja som jag sa så kommer jag inte åt photoshop idag men imorgon gör jag det, då är jag ledig och det jag ska göra innan julen och 2012 är detta:

Köpa en juklapp till.
Fixa del 2 & del 3 i mina nya inlägg för 2012.
Fixa klart designen (gjorde en men sedan tröttnade så ska göra en ny igen)
Göra klart allt som har med bloggen att göra, kategorier och blablbla :)

Jaja nu ska jag fixa lite på min nya design så hörs vi! Hejdå. Hoppas ni inte dödar mig för att jag inte lägger upp några bilder. Hejjdåååå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ERIKA EDORSSON

Vad har du för stil på din text? :)

2011-12-20 | 23:22:09
Hemsida: http://erikaedorsson.blogg.se/

tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

sv; Aha okej kul! :D

2011-12-20 | 23:55:34
Hemsida: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Sonia

Snygg design! Tjänar du pengar på din blogg? Du är skiitbra på att fota!

2011-12-27 | 18:56:25




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback