Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Allt och inget

Herregud jag ber om ursäkt för min usla bloggning! Jag trodde jag mådde bättre än vad jag egentligen gjorde, det har varit massa påhoppningar från alla håll och massa nedtryckningar och fula ord som har gjort mig att må dåligt, jag orkar inte med skolan och känner mig ensam och ledsen hela tiden även om det lite på bättringsvägen. Och jag måste be om ursäkt för alla tråkiga inlägg och allt! När jag mår helt bra igen så kommer det komma en snyggare bakgrund och nya bilder och ja roliga inlägg! Jag har massa saker som jag vill hinna med i bloggen innan 2012! :D


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kariin

Ingen är ful! Det är bara ett ord. Man ska inte vara så låg så man säger sånna saker det är då man mår dåligt inbords man säger det för att man är ledsen. Bry dej inte. Hoppas det blir bättre och att dom där dumma människorna slutar säga dumma saker! Du är ju söt! ;D

2011-11-23 | 20:06:19
Hemsida: http://kariin.blogg.se/

Kariin

Ursäkta för att jag läste inlägget slarvit hur ska jag veta att någon har kallat dej ful?! xd Men ja som jag sa personerna som säger dumma saker mår säkert dåligt inombords. Allways look on the bright side of life! Hopas det blir bätte nu!

Förlåt igen / Kariin

2011-11-23 | 20:14:42
Hemsida: http://kariin.blogg.se/

Hanna

Det är ditt eget val när du känner dig redo att blogga eller inte. Ta tag i det som känns jobbigt, få ordning på ditt liv först innan du börjar blogga. Ett tips bara. Jag är själv i samma sits nu, det jag kan säga är att leta upp någon du kan prata med. Någon du litar på, du kanske inte behöver få ett svar hur du ska fixa saker och ting. Men en bra lyssnare. Någon som kanske förstår dig. Bara någon som du kan berätta alla dina problem för.

För mig iaf, har det hjälpt något stort. Man behöver inte prata face to face. Utan du kan skriva till någon vän över datorn t.ex.

Hoppas det löser sig, det är inte en rolig sits, jag vet. Allt kommer lösa sig så småning om. Allt som behövs är bara någon man kan prata med c:

Bra att du är på bättringsvägar iaf :3

2011-11-23 | 21:01:29
Hemsida: http://fotoasken.blogg.se/

Alva

Jag tycker så synd om dig! Men du är iaf bäst David och de ska du veta!

Din blogg är super och du är så himla underbar!

Don't give up!

2011-11-23 | 21:48:41
Hemsida: http://yellowmonki.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback