Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Breaking Dawn + ska fotas + bloggpaus och design

Åh herregud igår såg jag Breaking Dawn Part 1 på bio och den var superbra! Herregud så sjukt spännande! Men det var lite små missar och lite konstigt på vissa ställen men annars var den asbra! Ska fixa en ny design till mig och bloggen och fixa massa annat! Har massa läxor (då menar jag det) och andra saker att göra. Jag måste börja ta tag i mitt liv lite mer så därför blir det en bloggpaus! I ungefär två veckor. Kommer att fota en massa och ha kul och njuta av mitt liv! Så vi ses hejdå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Frida :)

jättesnygg header!

Jo jag har en fråga :) skulle du kunna hjälpa mig med en ny header?

Det är så att jag har försökt och försökt hur mycket som helst, men jag är jättedålig på det. Svara jättegjärna kram Frida

2011-11-18 | 15:29:07
Hemsida: http://horsefrida.blogg.se/

E A P H O T O [foto & vardag]

SV: Agreee!! Den var läskigt bra ju!

2011-11-18 | 23:13:00
Hemsida: http://eaphoto.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback