Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Svar på anonyma frågor.

Svar: Hej Johanna! Jag köpte min obegagnad på blocket.se så den finns nog inte mera. Men det finns ännu bättre utan kabel och nyare som jag ska köpa på tvspelsweb.se (har dock ingen direklänk) Hoppas du blev nöjd med svaret!

Svar: Tack vad snällt :D Och jag har fått lite frågor om detta det har jag men nu efter jag hade skrivit det så fick jag massa kommentarer om det (negativa) och jag har tänkt lite själv också och det är ju olagligt så jag vill inte hålla på med olagliga saker i min blogg och det var massa som fick virus och skit så vill inte ha sånna kommentarer igen tyvärr. Men det finns på de mest kända ladda ner sidorna mer kan jag inte säga..

Och jag andvänder ett AF-S 50mm f/1.8G objektiv när jag fotar för det mesta!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anonym

Hej,älskar din bloggdesign :D

1.har du gjort den själv eller betalar du för blogg.se's designer?

2.Om du har gjort den själv, vart lär du dig sånt? skulle du kanske ge några tips för att få en sån snygg design med tex. skuggor bakom sidan och inläggen? :D

2011-11-12 | 12:47:07

» Jarinafoto

Svar: Tack du! :)

2011-11-12 | 14:16:22
Hemsida: http://jarinafoto.blogg.se/

Tova

skitfin blogg!

har också en Nikon D3100, är du nöjd över din? :)

2011-11-13 | 00:59:15
Hemsida: http://minkameranikon.blogg.se/

Linääää

sv; hmm.. nää alltså jag tog bara och måla på färg i photoshop ;D

2011-11-13 | 01:39:07
Hemsida: http://minradio.blogg.se/

Amanda ♥

Hej, det står att du gör länk byten, vill du göra det med mig? :)

2011-11-13 | 15:54:36
Hemsida: http://canonislife.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback