Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Uppdatering på designen och snö.

Ska byta bilder, jag veeet! Men måste ta några bra innan!! :))

Lite juligare och rödare, vad tycker ni om den? Blev den föööör röd? Eller vad tycker ni? Jag gillar den men bilderna passade bättre in på den andra men ska ju byta som jag sa och kanske liiiite småsaker. Jag bytte för att idag såg jag snö! Eller typ blötsnö som inte stannade men ändå! ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kariin

Heej du coola!

Tycker om den nya designen! feet fiint med rött nu när det är jul och allt! Tycker dock att du ska byta bilder som du sa xD haha men jaaa som passar till bakrunden! ;D ha det bäst! /kariin

2011-11-25 | 20:29:38
Hemsida: http://kariin.blogg.se/

Felicia (foto & vardag) ♥

Härlig julstämning det blev! :D

2011-11-30 | 20:05:29
Hemsida: http://brightmoments.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback