Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 I skolan

Sitter just nu i skolan och tänkte bara skriva ett litet inlägg c: Senare efter skolan ska jag även fota med min kamera (som jag inte har gjort på år och dagar) Men jaja jag ska även fixa med en ny bakgrund till blggen (behövs verkligen...) Den jag har nu kan man väl inte ens kalla för bakgrund? Som jag också sa här uppe ska jag fota och jag behöver verkligen fixa en proffsigare och snyggare meny och en ny header. Och ny typsnitt. Fan jag behöver göra en helt ny design :o Men anyway jag får väl jobba med den lite ikväll c: Och tänkte även fota lite porträtt under helgen. Fan vad gött det känns. Och nu när jag ändå skriver ska jag även säga att min reflexskärm är trasig (det känns så underbart att ha en lillebror.. som förstörde den) Jaja nu har jag babblat tillråkligt.


Och snart ska jag hem och kolla ny avnsittet av vampire diaries. :)
Ha det gött apelsinmos. (nej det rimmar ju inte ens) :c Nej men hejdå och så får vi hoppas att designen snart är klar.



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alva Carlbom, fotoblogg

Såg att du hade kommenterat min blogg, jag svarar här istället, vet inte om du använder den andra bloggen :p



Sv : tack! :D

2011-10-07 | 20:58:31
Hemsida: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/

Alva Carlbom, fotoblogg

haha, de var så lite! :)

2011-10-07 | 21:12:07
Hemsida: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/

Daphoto - p h o t o g r a p h y

Svar: Haha tack :D

Jo jag mår bara bra!

2011-10-08 | 15:21:37
Hemsida: http://daphoto.blogg.se/

Victoria

sv: Inget speciellt tror jag, kanske är med någon senare på kvällen, själv då? :-)

2011-10-08 | 17:00:35
Hemsida: http://fulfillyourdreams.blogg.se/

Annika - Foto . Musik . Design

Kan du inte ha den redigerade som jag skickade till dig?

Tror den skulle passa :3

2011-10-09 | 13:44:30
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback