Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Inte hemma på ett par dagar. =(

Förlåt för att jag inte har bloggat på ååår och dagar men jag har inte varit hemma idag och igår och kommer hem på Onsdag eller Tisdag så jag kommer inte kunna blogga något mer nu heller , men kameran är med så det blir nog några bilder sen ska jag även ha en fotografering med en kompis när jag kommer hem till mitt hem igen. =) Jag har redan tröttnat på headern så den kommer snart att bytas och menyn = suger. Så måste börja fixa om hela desigen igen tyvärr , så jag kan ha den lääänge. :) Fast har redan en slags grund som jag har haft innan. Men bara så ni vet och jag kommer att uppdatera mer jag lovar men bara jag kommer hem.. Men så länge får ni ha det bra!



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanna/ San

Äntligen börjar du blogga igen :) Jag har längtat ;)

2011-11-03 | 12:06:01

Daphoto - p h o t o g r a p h y

Svar till sanna:

Yes nu bloggar jag igen haha :)



2011-11-03 | 21:31:57
Hemsida: http://daphoto.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback