Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 lista på saker jag ska göra 2012

 
Hittade denna lista som jag gjorde i December förra året.
Haha hur många saker har jag gjort egentligen? Nästan inget.
Jag har: Visat mina fav-bilder från 2011, Har en snygg design på G, Har träffat fotobloggare, Firat min 13 års dag. Sen inget mer. Detta är pinsamt.
 
Jag kan lika gärna ha kvar den för 2013, haha. Men om jag ska vara seriös, vad vill ni att jag ska ha för punker på min lista över saker jag ska göra 2013? Kommentera gärna under.


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Julia Hörnfeldt

Du och jag kan göra månadens fotoutmaning! :D

2012-12-30 | 23:14:41
Hemsida: http://tweep.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback