Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Its friday friday hipp hipp hurra..

Tjenamorsgors!
Hähä nytt ord ovan?

Ska inte visa massa mobilbilder bara på bloggen och så nu men vill prova lite mer saker så bloggar igen nu från mobilen och vill prova lite mer med alla saker and so on :).

Idag har jag varit hemma för jag behöver vila lite och ha en feberfri dag så har inte varit i skolan alltså, vi hade en klasskamrat som flyttat till USA som hälsade på idag i skolan och så skulle vi ha disco som jag missade lite synd but that's life.

Ska fixa ihop en ny design som är mer MIG och en utan Canon i menyn och uppdatera nya kategorier och andra saker som behövs fixas :). Hoppas ni kommer gilla den när den är klar hähä. Bilderna är tagna idag för inte så länge sedan och jag heter daviidfoto på instagram och jag följer alla följare tillbaka :). Nu ska jag läsa goa bloggar och slappa med min telefon. :) Hejdå, får se om det kommer system bilder i nästa inlägg :). + Lite mycket skärpa på bilderna under, såg inte ens att jag la på skärpa, och bilden längst upp till höger var nog lite extra brusig också, men vet ni vad? Skit samma!

 



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linn { F O T O & V A R D A G } ♥

Så fin blogg du har! :)

2012-02-24 | 15:24:42
Hemsida: http://linnsansfoto.blogg.se/

Annika Johansson - Foto . Musik . Design

Lol jag gick inte på discot pga du var ej i skolan. Haha, känn dig speciell!

2012-02-24 | 21:39:19
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback