Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 15:e juli i bilder och text (mobilblogg.)

Som ni ser på bilderna har vi varit på Skansen och kollat på olika djur, som Apor, Ormar, Spindlar & massa mer! Se bilderna där nere! Såg scenen där Allsång på skansen är, då repade även Timoteij, de var grymma live! Fick dock ingen autograf… Men jag överlever, är inget fan men kul att se dem ändå! :) Har aldrig varit på en riktig livespelning, det var ett jävla drag och hög och bra musik vilket jag tycker äger! Lixsom riktig skyllnad än om man lyssnar på Spotify hemma på datorn, hoppas att det blir att gå på något program som Allsång på Skansen någon gång i sommar! :)


Djuren på dessa bilder är; (längst ner från vänster) Surikater (jättesöta, sa "kolla hit sötis så jag får ta en bild" och bra tajming, för då kollade han! Sen en ekorre som hoppade upp i en barnvagn och rotade och stoppade ner huvudet i en ballerinapåse och tog två kakor! (haha). Jordekorrar fanns med där, asgulliga var de! Sen ser ni en orm, fyfan! På den snea bilden; Lemurerna. Efter Skansen drog vi och åt sen drog vi till Hagaparken och kollade lite på slottet (man såg inget typ) och kollade på fotoställen, längst upp ser ni en paveljong som vore ett bra fotoställe :). Nu sitter jag i bilen hem till Karlstad, haft det superbra, sitter och väntar till 20:00 för ska anmäla mig till fototräffen i Stockholm, skriver ett inlägg om allt och om jag fick plats när jag är hemma :). Ha't riktigt jävla bra :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erika [fototävling på bloggen]

Åh surikater är så sjukt söta!
Hoppas att man får en plats till fototräffen, satt och uppdaterade sidan hela tiden så jag kunde anmäla mig snabbt :)

Svar: ja visst är dom! :)
det gjorde jag med, smarta vi är (a)
- David Andreasson

2012-07-15 | 20:56:24
Hemsida: http://erikasundelin.webblogg.se

Sannie ( F O T O B L O G G )

Halloj! Vill du göra ett blogg byte?

Svar: Menar du i menyn? Isåfall, jättegärna! :)
- David Andreasson

2012-07-15 | 22:11:21
Hemsida: http://nennys.blogg.se

Sannie ( F O T O B L O G G )

Halloj! Skulle du vilja göra ett blogg byte?

Svar: Menar du i menyn? Isåfall, jättegärna! :)
- David Andreasson

2012-07-15 | 22:27:55
Hemsida: http://nennys.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback