Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 bildredigering hela dagen

 
hajsen rajsen (nytt startord :o)
 
Hela dagen har bestått av bildredigering av kamera bilderna från semestern och vissa bilder blir ju faktiskt riktigt bra :) Att photoshop kan vara så roligt.. Beroendeframkallande, aldrig bra... oouupss..
 
Men nejdå, ska förövrigt fixa till designen lite (ikoner till; startsidan, facebook, kameran, om mig o.s.v...) och uppdatera headern med nya bilder och snygga till den, det lär behövas! Allt blir mycker roligare med ikoner.. :) Eller vad säger ni? Ska lägga mig och läsa nu, man blir trött efter semestern! Ciao! :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linnea (linneaphoto.blogg.se)

Hej!

Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr

Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/july/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment
Lycka till!

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Svar: ska absolut vara med! :)
- David Andreasson

2012-07-06 | 08:46:12
Hemsida: http://www.linneaphoto.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback