Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 dag 3 i bulgarien - iphone (dag 2 om man inte ränkar ditresan)

 
Andra dagen i Bulgarien, denna dagen var riktigt rolig, vad jag kommer ihåg i alla fall :) Vi drog till stranden och badade i det varma (!) vattnet, och det var jätteskönt! Sen på kvällen fick jag ont för jag hade blivit bränd men det är ju inte hela världen ;)
 
Fanta var också en stor favorit, men inget klår ju sprite! Sen efter maten drog vi ner mot shoppinggatan och postade brev osv. Efter ett tag drog farmor, farfar & adam hem och jag, mamma & pappa gjorde detta..
 
 
Sån har fickspa grej, när fiskarna äter bort det dåliga på fötterna, det var fettroligt och skönt (seriously) och det kittlades som fan! Senare på hotellet kollade vi på EM (fast Tyskland vann inte) :( Och drack drinker & milkshake :) Inte så mycket denna dag utan en slappdag :)
 


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linda

bra bulgarie inlägg igen :)

Svar: :)
- David Andreasson

2012-07-10 | 13:59:57
Hemsida: http://lindalohiniva.wordpress.com

Anonym

Tja Vilket fotoprogram andvänder du??:)

Svar: Photoshop cs5 & cs6 :)
- David Andreasson

2012-08-14 | 21:35:20




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback