Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Resan till Bulgarien (dag 1, på väg till Bulgarien) - kameran

 
 
Dessa bilder var tagna samtidigt som de med iphonen när vi stannade bilen för en paus, ungefär där den tredje bilden är tagen skulle jag vilja ha en fotografering! Det hade varit snyggt, vid dom där pelarna eller vad det nu är.. :) För er som inte har hängt med detta är i Göteborg.
 
 
 
Sen så fortsatte vi att åka på Göteborgs coola gator mot flygplatsen, Landvetter och jag knäppte några kort genom rutan, den första är en typ en buss & den andra är såklart Liseberg (ska kanske förövrigt dit under sommarlovet!) :]
 
 
Den första bilden är ifrån flygplatsen, utanför någonstans tror jag... Och de andra två är innefrån flygplatsen när vi väntade på att få lämna in bagaget. Den sista bilden, personerna från vänster; mamma, adam, farmor, pappa & farfar. :)
 
 
 
Flygvingen fick bli ett motiv på själva flyget, vi flög med fritidsresor som ni kanske har fattat ;) Sen när vi landade i Bulgarien och blev körda till Sunny Beach och till hotellet Iskar och jag tog fram stativet för det var så mörkt och fotade min familj utanför hotellet och sedan begav jag mig till poolen och kollade på vattenrutschbanorna som ser ganska tråkiga ut men de gick snabbt om man åkte rätt ;)
 
 
För att se samma dag men i iphone versionen; klicka här!
Och de bästa bilderna togs någon dag senare, så ni får vänta ett tag! ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emelie

Fina/häärliga bilder!! (:

Svar: tack så mycket! :)
- David Andreasson

2012-07-05 | 23:01:10
Hemsida: http://emdiary.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback