Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ännu en gästbloggare

Heeeeejsan! Nu är ni som kikar in här rätt vana vid gästbloggsinlägg och här kommer ännu ett till! Tidigare gästbloggare har ju varit tjejer, men denna gång är det en kille. Jag kommer även att blogga här nästa vecka på tisdag.
Vem är jag då? Jag är en norrländsk kille som heter Elias. Bor uppe i den blåsiga hamnstaden Luleå och även jag har ett brinnande intresse för fotografering sedan tre år tillbaka. Det var alltså 2009 som jag fick min första systemkamera (Sony Alpha A200), och det var i samband med det som jag startade upp min fotoblogg. Natur och porträtt är roligast att fota tycker jag. Skulle beskriva mig själv som en riktig mediakille då jag, förutom fotografering, är väldigt intresserad av musik. Favoritbandet är The Ark, som tyvärr lades ner förra året. Nog om det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men som jag skrev innan så kommer jag ju tillbaks på tisdag också. Då är planerna att visa lite bilder som jag har tagit!

Nu ska jag inte babbla mer haha. Hoppas ni hänger med in på fotograbben.blogg.se :D
Gammal bild på mig från i vintras.

» Tillbaka till startsidan?

Trackback