Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Glöm inte frågestunden

Kanske inte det roligaste inlägget men glöm inte frågestunden i något inlägg under eller direkt här: Frågestunden :).
Kommer svara på dem om någon dag, har redan fått massa men har inte publicerat kommentarerna. Just nu sitter jag och är lite smått irriterad på att Thorsten Flink gick vidare men så är det tydligen. Men imorgon ska jag hitta laddaren och fota, det är vad jag vill iallafall :).




Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanna

Hur många batterier har du till ditt batterigrepp? :)



skulle du satsat på ett batterigrepp eller ett tamron 70-300mm när du har haft ditt objektiv(18-55mm) i 4 månader och är redo för ett nyare. Var batterigreppet värd pengarna eller bara klumpigt?

2012-03-16 | 20:03:37
Hemsida: http://caniks.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback