Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Nedräkning THG, 6days


Bara sex dagar kvar! (5 om ni ska se på smygpremiären) Asså mindre än en vecka kvar! Och imorgon blir det 5 dagar kvar, haha väldigt logiskt. Har nyss läst ur Fatta Eld (Catching Fire) för typ andra (?) gången och måste säga att slutet på den boken är väldigt bra men fick läsa om det typ 100 gånger innan jag fattade det, haha!

Har fortfarande tyvärr inte hittat min försvunna kamera laddare, väldigt synd. Imorgon då jävlar får den fanimej komma fram! :)

Btw, har ni någon speciell scen ni längtar efter i Hunger Games? :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback