Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Back on tha blog

Morfar har nyss gått bort & jag har inte haft tillgång till data så har inte bloggat för det.
Men kände för en ny design, så jag fixade ihop en ny, men med samma mall.
 
Före;
 
Efter;
 
Fortfarande grå/svart men kan ju ändra om jag blir trött på det.
 
Vad tycker ni?
 
& Tack till Annika som gästbloggat! :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wilma Gunnari

Å vad tråkigt det med din morfar! :(

Svar: jaa :((
- David Andreasson

2013-03-01 | 12:25:29
Hemsida: http://wgunnari.blogg.se/

Linaaaaaaa .

tråkigt med din morfar :( Min gick bort för två år sedan så jag vet hur det känns :((

Men supersnygg ny design!

Svar: ja det är jobbigt :(
tack! :)
- David Andreasson

2013-03-01 | 15:59:04
Hemsida: http://bajshelvete.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback