Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Gästbloggning - Musiktips

Hej David's läsare, nu är jag Annika här igen!
Idag tänkte jag ge ett litet musiktips, från vad jag gillar att lyssna på. Hoppas ni också gillar det!
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var lite av vad jag tyccker om att lyssna på. Kanske jag kan dela en spellista från min Spotify nästa gång, vore det något? Om ni vill höra mer från vad jag lyssnar på kan ni bara gå in på min blogg och kolla.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sannas rum

Jag har länkat dig i mitt senaste inlägg, det handlar om nätkärlek ! Hoppas att du vill sprida vidare detta, istället för allt det negativa som finns på internet idag :) ❤

2013-02-09 | 23:11:14
Hemsida: http://sannasrum.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback