Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Gästbloggning

Hej David's bloggläsare! Nu ligger det till såhär att David ska på semester och vill inte ha bloggen tom, så David frågade mig om jag ville gästblogga under tiden han är borta. Och vem är jag då?
 
Jag heter Annika, jag bloggar på moeuhane.blogg.se sedan November 2012. David har jag känt sedan lågstadiet, alltså ganska länge då vi båda just nu går i högstadiet.
Jag tycker om fotografering, videofilmning, musik, rutiga skjortor, akustiska gitarrer, vinyler, resor, festivaler, fantasy mm. Exempel på musik är; Kent, Broder Daniel, Blink-182, Linkin Park, Daniel Adams Ray, Coldplay, Mando Diao, The Killers, M83, Frank Ocean, John Mayer, The Script,  Mumford & Sons etc. Sånt som faller mig i smaken helt enkelt.
Tänkte även visa upp lite av mina fotografier!
Canon EOS 5D Mark II + 24-105mm f/4L IS USM ♥
 Canon EOS 60D + 50mm f/1.8 II ♥


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma

Hej! Jag har en frågestund på min blogg och skulle bli super glad om du ville kommentera någon fråga!:)
Alla som kommenterar får en länkning:) sjukt fin blogg:D

2013-02-02 | 23:59:34
Hemsida: http://emsanlife.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback