Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Kamerautrustning

(bild från google)
KAMERA
Nikon D3100 + Batterigrepp x2
 
OBJEKTIV
Nikkor 18-55mm f/3.5 + Motljusskydd (ska säljas)
Sigma  70-300mm f/4 + Motljusskydd (sålt)
Nikkor AF-S 50mm f/1.8G + Motljusskydd & Uv-filter (♥)
 
ÖVRIGT
Reflexskärm 5 i 1 110cm (trasig , ska köpas en ny)
Reflexskärm 80cm 5 i 1 x2
Kameraväska Nikon (CF-EU04)
Kameraryggsäck Lowepro
Trådutlösare x2
Stativ Hama Star 62 
Minneskort 4GB x2 & 16GB
 
SKA KÖPAS
Fjärrutlösare
Nikkor AF-S 50mm f/1.4 (inte säker)
Tamron 28-75mm f/2.8
Nikon D7000
Reflexskärmshållare
 
(Ska uppdateras med mer bilder!)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gossanfoto

Tjena! Lust att göra ett länkbyte?

Stor kram! Kul att du gillar The twilight saga och foto! Keep up the good work :)

2011-11-12 | 03:16:00
Hemsida: http://gossanfoto.blogg.se/

viiktoriia - fotoblogg

Hejsan!

Jag har en nikon d3000, och ska önska mig en fjärrutlösare i julklapp, vet du någon stans man kan köpa det och kanske ett pris? :)

Du kanske även vet ett bra ställe där jag kan köpa ett 50mm objektiv? Hittar massor men alla är så himla dyra :(

Skulle vara riktigt tacksam för svar! :)

Kram ♥

2011-11-24 | 20:51:59
Hemsida: http://viiktoriiasfoto.blogg.se/

Alva Carlbom, fotoblogg

Vart har du köpt ditt Uv filter till ditt 50mm 1.8? :)

2011-12-25 | 13:49:26
Hemsida: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/

rebecca

vart köpte du ditt batterigräpp till nikon d3100? :)

har nämligen en sån och skulle vilja ha ett batterigräpp! <3

2012-01-05 | 16:28:07
Hemsida: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

Oskat svanstedt

Du är seriöst bög!

2012-01-30 | 19:34:57




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback