Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 dag 3 i bulgarien - iphone (om man inte räknar ditresan)

 
Den här dagen var en av de bästa, vi åkte båt till Nessebar och kollade [även fotade] gamla byggnader och åt på en bra resturang med god mat, tyvärr fanns jobbiga försäljare och de gav sig aldrig & tillslut fick jag damp och skrek "NO GET AWAY!" så jag tror alla i hela Bulgarien hörde mig och jag tror att försäljaren tänkte slå mig...
Men om man bortser från försäljarna som tryckte upp grejor i ansiktet var dagen jättebra :)
(fick bra bilder med min kamera på byggnaderna)
 
Vi tog bussen hem till Sunny Beach men vi fick gå en bit till hotellet och då blev det godaste glassen, Twister (den med jordgubb, apelsin, lime & citron smak) På kvällsvisten köpte vi alltmöjligt som; Lion! :) Och vi slutade dagen med fyrmansvist :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linnea [fotoblogg]

Sv: okej då, jag skjuter upp tävlingen till 20:00 :)

2012-07-11 | 18:14:50
Hemsida: http://www.linneaphoto.blogg.se

Linnea [fotoblogg]

Sv: okej då, jag skjuter upp tävlingen till 20:00 :)

2012-07-11 | 18:15:50
Hemsida: http://www.linneaphoto.blogg.se

Linnea [Fotoblogg]

Sv: Okej då, jag skjuter upp tävlingen till 20:00 !:D

2012-07-11 | 18:17:55
Hemsida: http://www.linneaphoto.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback