Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Screw my fucking computer

Åh är så jävla förbannad, hårddisken i datorn har kraschat så nu har jag ingen dator (mamma och pappa har en men inget photoshop på den och den är asdryg...) så nu är väldigt mycket grejor borta men jag har fortfarande kvar modellbilderna från fototräffen i kameran (phuuuu!) så jag behöver inte ora mig för att dom är borta. Just nu ligger jag i sängen med min iPad och bloggar, vet inte om det blir en ny dator snart men jag ska försöka att blogga mobil / ipad-bilder från Instagram osv så att inte det blir helt tomt här!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annika - Foto - Musik - Konst

Jag sa ju att du inte skulle köpt en iPad! Du kunde köpt en ny dator!
Jag måste vara synsk.. Iaf sjukt cool.

Svar: Uhmm, jag ville ha ipad, vill bara ha en macbook men jag hade inte råd ;)INTE synsk iaf.
- David Andreasson

2012-09-10 | 21:05:23
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se

Fotograf Annie

Jobbigt att hårddisken har kraschat :/ Och vad jobbigt att mycket är borta... :/

2012-09-14 | 12:23:43
Hemsida: http://blogg.anniesfotografier.se

Annika

Fin blogg :)

2012-09-14 | 16:02:27
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback