Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Om mig: David Andreasson (ny)

Namn: David Andreasson
Ålder: 13,14 i år (den 8 augusti 2012)
Bor: Karlstad med min familj.
 
Tjenare tjenare! Jag ville skriva ett nytt inlägg om mig, det gamla var... gammalt, haha. Jag älskar att sova, bloggdesign (jag är inte direkt bra på det men det är roligt!), se på TV-serier, tugga tuggummi, träna Taekwondo & lyssna på musik.
Jag är oftast omogen, barnslig & glad, speciellt när jag lyssnar på musik. När det gäller musik så lyssnar jag på dessa artister mest: Otto Knows, Pitbull, Ken Ring, Medina & Nause osv.
 
Sen ser jag på serier också som: Pretty Little Liars, Grey's Anatomy, Supernatural, American Horror Story, Dexter, Charmed (slut dock), True Blood, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Family Guy. (Se resten i menyn).
 
På fritiden så brukar jag: Sova, se på TV, träna då & då (haha) & ha kul! :D
 
Vill ni veta mer? Kommentera!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lovisa [foto & vardag]

Hah, du fyller ju är samma dag som min mamma! ^^

Svar: Haha okej :).
- David Andreasson

2012-08-06 | 23:44:48
Hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se/

Anonym

Jag undrar om du har något tips på en bra systemkamera för nybörjare?

Svar: Nikon D3100 är bra :)
- David Andreasson

2012-08-07 | 22:19:39

Anonym

När tränar du taekwondo? :)

Svar: Två gånger i veckan, Onsdag 17.30-18.30 & Lördagar 14.00-15.00 :)
- David Andreasson

2012-08-09 | 00:43:03

Anonym

När tränar du taekwondo? :)

Svar: Två gånger i veckan, Onsdag 17.30-18.30 & Lördagar 14.00-15.00 :)
- David Andreasson

2012-08-09 | 00:44:27

kajsa

vad roligt att jag hittade hit till din blogg! Det är inte ofta man hittar killar som bloggar :) hur länge har du fotat?, du är jätte duktig på att ta kort! ^^

Svar: Tack, kolla mitt senaste inlägg! :)
- David Andreasson

2012-08-15 | 00:06:00
Hemsida: http://kajafia.webblogg.se

Tilda

vart är det engelska skolan ligger?
många av mina kompisar har snackat om den:p

Svar: Den finns på en massa ställen, jag går på den i Karlstad :)
- David Andreasson

2012-08-15 | 01:26:24
Hemsida: http://tiildajohanna.blogg.se

Nicole

Hej, hej. :)
Är du 99 eller 98?
Det är många serier som du gillar som jag också tycker om!
T.ex Charmed, love it :)

Svar: 99:a! :)
- David Andreasson

2013-03-05 | 19:58:09




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback