Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Svar på en fråga av en läsare.

Alva Carlbom, fotoblogg om Faster:
Kan inte du göra några fototips som du använder dig av? :) Vore kul, du tar så fina bilder! :D

Svar: Jo det är klart jag kan , men vad för slags tips? Eller jag menar är det något speciellt eller ska jag bara dela med mig av mina egna tips? Skulle vara bra att veta innan jag lägger ner tid på att göra ett inlägg.
:)


Och den datorn jag har är typ cp så jag ska köpa en ny om några veckor , har äntligen råd. ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alva Carlbom, fotoblogg

Jag skulle vilja "veta" eller ja, se hur du fotar dina porträtt :)



typ... vinklar, inställningar på kameran, alltså ISO osv :)

2011-10-07 | 20:47:45
Hemsida: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback