Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ida Olsson #3

Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
 
Ps. Idag är det en vecka kvar tills jag blir tretton, då min nya design kommer och jag märkte att jag har skrivit att jag redan är tretton i menyn men ja jag blir alltså tretton om 7 dagar :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alice Gustafsson

fin bild och gillar nya desgnen!

Svar: tack så mycket!
- David Andreasson

2012-08-02 | 21:13:43
Hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Rebecka - Fotoblogg

Du är en skitduktig fotograf och jag är verkligen imponerad av dig eftersom du bara är 13 år och redan så talangfull! Dessutom undrar jag en grej, säljer du designer? Och isåfall för hur mycket? Din design var nämligen skitsnygg och jag skulle jättegärna vilja ha en liknande!

Svar: Tack! Jag säljer inte designer, men jag kanske ju börja göra det? Om du verkligen vill ha en så visst. Eftersom att jag inte "säljer" designer till alla som vill ha utan bara nu när du frågade så kostar det inget ;) Maila mig så kan vi snacka där istället :)
- David Andreasson

2012-08-13 | 13:56:05
Hemsida: http://rebeckajj.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback