Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Nytt

Jag tog dessa skärmdumparna förut idag så att ni vet att detta inlägg som syns på bilden inte är mitt senaste inlägg på bloggen, inte för att det spelar någon större roll ;)

Så vad tycker ni? Om ni har svårt att se den eller att den gamla är kvar så tryck f5!
Den ses bäst i Mozilla Firefox (i de andra webbläsarna kan vissa grejor vara någon pixel åt fel håll... och i Explorer ser allt galet ut!!) Såklart ska jag byta bilden i headern & menyn eftersom de är gamla. Men kommentera gärna vad ni tycker! :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EH

Snyggt, enkelt och stilrent.

Svar: Tack :)
- David Andreasson

2012-08-09 | 00:19:41
Hemsida: http://ehphoton.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback