Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 fotobok + 50 gratis bilder till er!

 
Nu har jag beställt en gratis fotobok från photobox.se!
Boken är gratis (frakt på 49:- tillkommer) och jag tyckte det var hur lätt som helst. Det är gratis fram tills den 11 december. Jag valde en mall på alla bilder så att dom blev exakt lika på varje sida. Temat är "Mina bästa bilder 2012". Jag kommer förmodligen få min fotobok nästa vecka.
 
Tryck här för att göra din egna gratis bok!
(OBS! Gäller bara denna på länken ovan, det står pris: 189:- men när man beställer boken så tar den bort det priset och skriver att boken kostar 0:-)
 
Och sen kan jag som köpt en bok ge alla som registerar sig av mig 50 gratis bilder. Det enda ni behöver göra är att kommentera med eran mail och så skickar jag ett mail till er och ni registerar er och så får ni 50 gratis bilder :) (Funkar endas om ni inte är medlemmar där redan, i så fall skriv in en annan mail än den som ni är registerade med).


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
anna

tänker absolut göra en sån bok. skicka gärna till mej :)

Svar: skickade nyss :)
- David Andreasson

2012-12-08 | 20:20:28
Hemsida: http://annabetlehem.blogg.se

Alice Gustafsson

Har två sådana fotoböcker. Men förvänta dig inget stort. De är väldigt små och inte jätte fina. :)

Men ändå mycket bra för att vara gratis! :)

Svar: Har faktiskt inga stora förväntningar men kul ändå. :)
- David Andreasson

2012-12-09 | 20:20:30
Hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Alice Gustafsson

Ja det är alltid kul att få hem nya saker på posten :)

Svar: verkligen :)
- David Andreasson

2012-12-10 | 18:23:55
Hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se/

sannas rum

Åååh, det där vill jag nog göra, ska ta tag i det efter jobbet :D

Svar: verkar riktigt bra, så gör det :)
- David Andreasson

2012-12-11 | 10:46:07
Hemsida: http://sannasrum.blogg.se/

mmiss

Snygg blogg! :)

Svar: tack! :)
- David Andreasson

2012-12-13 | 08:37:43
Hemsida: http://mmiss.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback