Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 fotomässan 2012

 
Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1.8G + Nikkor AF-S 18-55mm f/3.5-5.6
 
Nu äntligen kommer bilderna från fotomässan upp!
Jag var som sagt på mässan i år! Det var verkligen en upplevelse, en riktigt bra dag! Jag var där med Annika (nystartad blogg, checka in!) och vi fotade och kollade på massvis med olika saker, träffade Bingo Rimér och fotade lite med han. Jag såg en del fotobloggare jag kände igen, det var riktigt roligt!
 
Var ni där?
Länka gärna era bilder då!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sofia Holmberg - Foto / Musik

SV: Tack så mycket :)

Verkade ha varit en grym mässa! Hade också velat gå men det får bli en annan gång :/

Svar: Ah det var grymt, synd att du inte kunde komma :/
- David Andreasson

2012-12-06 | 10:51:23
Hemsida: http://pladdermf.blogg.se

Annika

Mmmm mina fina konstiga alien-fingrar.<33

Svar: Hahaha ;)
- David Andreasson

2012-12-07 | 22:37:41
Hemsida: http://moeuhane.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback