Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Gästbloggning av Hanna


Ni får ett helt lass med några av mina favoritbilder! :)
 
Hejsan alla Davids läsare! Han är ju som sagt bort rest för att åka massa skidor, orättvist att lämna oss andra kvar här, hähä.Men iaf, vad ska man skriva då? Kan ju börja med lite om mig själv..

Jag heter då som sagt Hanna Malmqvist, och är en skrattglad, fotonörd på snart 14 år som bor i Karlstad. Jadu, när jag inte fotar eller bloggar, kanske jag sitter och läser en bra bok, redigerar bilder, umgås med fina vänner, spammar sönder instagram (@lalahannah) med bilder eller nåt annat kul :)
 
Vill du veta mer om mig eller mitt spännande liv kan du alltid kolla min blogg → http://lalahannah.blogg.se/

» Tillbaka till startsidan?

Trackback