Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Frågestund

Okej vi kör på en frågestund! Såklart får ni fråga vad ni vill och jag svarar såklart på alla frågor, alla utom kamerafrågor, okej om det handlar om min kamerautrustning men ej "Vad ska jag köpa för kamera?" Jag hoppas att alla slänger in någon fråga, inga frågor är dumma så fråga på så får vi se när jag svarar! ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bella (Älskar din blogg David)

Vem/vilka är dina största idoler?

P.s. ÄLSKAR DIN BLOGG! D.s.

Tacksam för svar :)

2012-07-21 | 22:44:02
Hemsida: http://brunettbeliber.devote.se

Annika - Foto - Musik - Konst

Hur awesome är jag för att du får åka med mig till fototräffen?

2012-07-21 | 23:28:52
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se

Sanna

Hej kära du!
Ett stort tack för att du var med och tävla i Veckans Blogg, vinnaren är nu utsed. Jag hoppas du gillar min blogg och vill följa den!:)

Återkom gärna även om du vann eller inte vann veckans blogg nu, det kommer ju nya chanser, så håll utkik !

2012-07-22 | 09:24:07
Hemsida: http://dabl.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback