Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Resan till Bulgarien (dag 1, på väg till Bulgarien) - iphone

 
De tre första bilderna är ifrån Göteborg, då jag även plockade fram kameran också, men de bilder får ni se senare, de vuxna ville stanna för att göra något men jag ville stanna i bilden så jag tog fram mobilen och gick runt lite på den där gatan och fotade typ en byggnad så man får med gatan och typ cool asfalt, och såklart lyssnade jag på musik! :) Den fjärde bilden är ifrån Landvetters parkering efter vi hade parkerat bilen. :)
 
 
På Taxfreen köpte jag ett iphone-fodral (229:-) kanske dyrt och inte det vackraste men jag ville ha ett till Bulgarien och ett paket med tre sura godisbilar påsar :) Väldigt gott! På andra bilden kanske ni förstår att jag sitter på planet, vi hade nyss startat uppåt i luften och jag har för mig att planet gick 17.40 :) Senare på flygresan så öppnade jag bilpåsarna och började äta godiset, sedan drack jag en 7 up () som jag älskar så här mycket: sjdfdyuhstwfdytwhdgyhf.
 
 
Då vi hade landat i Bulgarien (vet tyvärr dock inte vilken tid, för att tiden som stod på bilderna var ej rätt) fick vi såklart vänta på väskorna, denna gången fick vi vänta riktigt länge och det var så sjukt tråkigt, jag hade nog hunnit att springa ett maraton innan dom hade kommit till oss... Sen fick vi skjuts till hotellet, jag sov hela resan för man blir så jäkla trött! Tillslut kom vi fram till hotellet "Iskar" som ligger i Sunny Beach. Den andra bilden visar hur mitt och Adams rum var, ganska trångt och jobbiga sängar men det fick gå ändå. Sen tog jag mig på något mystiskt sätt ut på balkongen och fotade lite, vi bodde inte jättelångt från havet och samtidigt bodde vi mitt i centrum :) Till slut när jag hade sett mig omkring så blev det tummen upp :) (för mer bilder emellan dessa stunder så vänta då på bilderna som är tagna med kameran!)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emelie

fuuusk! vill också utomlands :)

Svar: haha jag livet är fuskigt :(
- David Andreasson

2012-07-05 | 17:39:05
Hemsida: http://emdiary.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback