Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Långt brev eller något..

.. jag måste bara ta och skriva av mig lite angående bloggen.
Jag har fått x antal kommentarer att jag aldrig bloggar och bara iphone-bilder, och ni som skrivet dettta är förmodligen inga fotobloggar som för om det vore det skulle ni kanske förstå. Jag är ingen bloggare som lägger upp olika modellbilder var tredje minut, utan kanske en gång på tre dagar. 
 
Och detta beror på tiden & skolan, men då kanske ni tänker att; "Men hallå, de kan ju inte ha så många läxor & det tar ju bara fem minuter att skriva ett inlägg!", men om man vill skriva en bra text eller ta en bra bild så kan det ta tid, att redigera bra & skriva något bra. Och inspirationen, jag har ingen inspiration alls just nu, och jag har nog aldrig haft mycket inspiration. En bild kan säga mer än tusen ord, brukar man säga, men jag vill att dessa tusen ord ska vara positiva, iphone/vardags-bilder är kanske inte alltid så roliga och det kanske inte blir positiva ord men jag känner mig pressad att blogga efter era kommentarer, så det har blivit så ändå.
 
Så om ni vill följa någon som skriver 10 inlägg per dag så gå och följ någon annan istället, och jag kommer att fota framöver, känns som om inspirationen kommer tillbaka lite, men ja förvänta er inget helt enkelt. + Alla bloggar har nog haft detta problemet, och jag går i en annan skola som är mycket hårdare, så vi har mer grejor än andra personer.


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Julia Wisniewska

Hej, allt bra idag?!:D
kram.

Svar: Ja, själv då? :)
- David Andreasson

2012-10-27 | 19:58:25
Hemsida: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback