Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 100 år senare

Hej! Såå hundra år senare skriver jag ett inlägg, vet inte om det är hundra år sedan riktigt men det känns verkligen så och det känns som vi är i mitten av terminen nu redan fast jag bara har gått i skolan i en vecka. Men inte jättemånga år kvar innan gymnasiet och jag vill ha bra betyg, även om det inte är lika viktigt nu som i nian, men jag kommer nog inte ha tid med bloggen varje dag. Fast nu har jag massa saker att blogga om som har hänt när jag har varit "borta".
 
Just nu sitter jag med min iPad (!) som jag köpte förra fredagen (inte igår) och jag är in love kan jag säga, har bilder på den på datan men jag orkade inte vänta tills vi kommer hem för att blogga om ipaden så jag skriver nu. Jag och Annika är påväg till Stockholm då vi ska gå på Fototräffen i Stockholm, Hagaparken. Ska bli riktigt roligt och jag kommer ta en massa bilder som jag kan veta senare :). Men vi ses senare! Kanske på träffen? ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pauline None

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-09-01 | 06:59:26
Hemsida: http://paulineart.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback