Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Fototräff 2012

Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1.8G
 
Fototräffen i Stockholm 2012 var asgym! Det var sjukt duktiga modeller och fotografer och allt folk var jättetrevligt! Träffade bland annat Alma & Sara vilket jag tyckte var sjukt coolt, de var jättesnälla och goa. Alla bilder jag tog med folk kommer senare eftersom att Annika tog dom med sin kamera. Även fast det har regnat som fan var det en riktig kanondag! :) Goodiebagen & en grej jag och Annika vann & bilder med folk kommer senare idag.


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EH

Vad roligt det såg ut som att ni hade.. Jag kunde inte komma till Öppet Hus igår eftersom att jag var sjuk. Nästa år kanske.

Svar: Ja vi hade roligt, synd att du inte kunde komma :/
- David Andreasson

2012-09-02 | 10:12:48
Hemsida: http://ehphoton.blogg.se

ottilia

Superkul att du kom! Det tar ju ändå ett tag att åka. :) Hoppas ni kände att det var värt det. Kikade igenom dina bilder från modellfotograferingen här - riktigt snygga! :D KRAM!

Svar: Roligt att komma, riktigt värt! Tack också ;)
- David Andreasson

2012-09-08 | 14:03:53
Hemsida: http://lindellottilia.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback