Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Bio och mobilbilder

Samsung Galaxy Ace

Hejsan allesammans! Här har ni lite bilder från bion jag var på igen! ;) Jag har jobbat lite på en ny design och Ellens design också. Bloggningen har inte varit på topp heller. Jag ber om ursäkt för det! Har även varit och fotad, resultatet får ni se senare, imorgon kanske eftersom jag börjar halv två ;D HEEEJDÅ!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hanna

svar: HAha, det är lugnt. Vart bara lite orolig att det hade hamnat hos någon annan eller något. Men det kom fram, det var bra. Du behöver inte skynda dig på, säg till när du har tid så kan vi nog fixa det på något sätt ;)

2011-11-30 | 23:03:34
Hemsida: http://fotoasken.blogg.se/

Ellen- ebilder

Hej David!

Såg din kommentar men bloggen är lösenordsskyddad :(

2011-12-01 | 21:06:59
Hemsida: http://ebilder.blogg.se/

Annika ~ Foto, Musik, Design

HAHA VA CP FUL JAG BLEV XD Ser ut som en jätte.. o_O xD

2011-12-01 | 23:48:40
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback