Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ida Olsson

Nikon D3100 + Nikkor AF-S 50mm f/1.8G (Borde inte ha kapat huvudet)

Hellu allesammans! Först måste jag säga förlåt till denna usla bloggning! Helt sjukt av mig att inte blogga haha! Dessa bilder här över fotade jag igår förmiddags, när vi hade studiedag. Blev nöjd med dessa två men det kommer förmodligen mer!

Idag och igår har jag knarkat sönder Breaking Dawn soundtracket på spotify och städat mitt lilla rum! Blir ganska bra tror jag HAHA! OCH JAG SKA BYTA BILDER I DESIGNEN SNART! Så alla vet lixsom för jag hatar dem och jag ser inte bra ut på dem heller kommer jag på nu lixsom HAHA och swijdidhfoiwaesduag det finns fortsfarande chans för 11års gräns på Breaking Dawn! ahsdjashjah! Sorry för dampanfallet lixsom! Jag måste dra nu va alla gurkor som läser detta! Nej jag kallade mina bloggläsare gurkor! HERREGUD nu kommer nog alla att sluta läsa min blogg. Förlåt mig, förlåter ni mig? HAHA. Hejdå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Charlotte - Photography

Så fine bilder! Du er dyktig ;)

2011-11-12 | 18:30:38
Hemsida: http://charlottehfoto.blogg.no

Ebba

Fina bilder! Asgrym blogg du har! :D

2011-11-13 | 09:33:59
Hemsida: http://ebbawesterberg.webblogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback