Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Jobbar på en ny design och snart hemma.

Hallo på er! Har inte varit hemma på år och dagar känns det som , haha. :D Skulle varit någon annan stans nu men det blev lite ambulans besök hos den jag skulle till (mormor och morfar) Så det var ju inte så trevligt. Har annars haft ganska trevligt just nu är jag hos min farmor och farfar och kollar lite klipp på youtube och facebook:ar lite granna! ;) Har jobbat lite med designen under tiden jag har varit borta och det som saknas är bilder och lite små detaljer sen är det klart. HAHA jag äger , eller inte. Men jag är faktiskt nöjd utom att designen ser konstig ut i internet explorer (inläggen hoppar åt vänster så den hamnar på menyn?) Hjälpa mig någon som kan? För om jag flyttar inläggen + header så den blir bra i explorer då blir den för långt åt höger i min webbläsare.. Men måste nu runda av lite nu här.. Men nu vet ni att jag kommer hem i morgon bitti och att designen är TYP klar. (: Ha en bra dag eller kväll eller vadfan det nu är :o (Oj nu svor jag , vad busig jag är haha ^^)



Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback