Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Nystädat + två designer


På bilderna ser mitt rum stökigt ut och inte så bra men i "real life" såsäga ser det bra ut!

Nystädat äre japp. Har tagit bort MASSOR av olika posters (på bilderna ser det ju mycket ut!!!) Men jag är skitnöjd över migsjälv haha! Allt är såååå iordning nu. Gött. Sen har jag två designer att fixa en till mig och en till en annan. (Ni kommer att få se båda!) Min design ska jag bara ändra lite sidor på menyn och bilder och lite detaljer så min kommer nog bli klar snart, men måste göra Ellens först! HEJDÅ gurkor hihi!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ellen ♥

Det kommer bli så grymt! Och att mitt namn står på din blogg är ju ännu häftigare ;) Tack david :)

2011-11-13 | 12:24:40
Hemsida: http://ebilder.blogg.se/

Tova

SV; jorrå jag är nöjd :)

2011-11-13 | 12:25:50
Hemsida: http://minkameranikon.blogg.se/

Annika ~ Foto, Musik, Design

HAHA AWW du har kvar kalendern! :)))

2011-11-14 | 18:07:14
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback