Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Ska byta bilder i designen.

Tidinställt. Hade inga andra bilder än dessa från i vintras i designen så SKA byta när jag har tagit några bilder som är bättre!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hanna

Hej David, jag håller på att fixa ihop en ny bloggdesign till en annan blogg som jag kanske tänkt använda. Men jag stötte på lite problem och undrar om du vet hur man skulle kunna lösa det. Om du kan, eller har någon ide hur man skulle kunna lösa de problem jag stött på kan du väll höra av dig.



1) När man går in och ska kommentera så ser man inte själva där man kommenterar och skriver, där jag skriver nu t.ex.



2) När man klickat på kommentera, så ser man inte 'tillbaka till startsidan' länken.

2011-11-20 | 16:46:12
Hemsida: http://fotoasken.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback