Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Dålig bloggning & frågor & svar

Hejsan alla coola guys som läser min blogg! ;)

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag hade inga nya bilder med kameran, har inte orkat, inte haft lust, varit med kompisar, och börjat att se på massa nya serier och ah bara låtit bloggen stå helt tom men man kan inte blogga i flera år hela tiden varje dag, visserligen har jag inte haft denna bloggen i flera år, men i längden blir det jobbigt, det finns massa minuter på en vecka och dubbelt så många på två veckor, jag kunde kanska ha tagit några av de minuterna men nu blev det inte så. Jag tycker att jag har blivit äldre, lite kaxigare och kanske har växt i från bloggen lite, har ingen aning. Jag tror jag har för stor press på mig själv, jag har nu insett att jag inte är en person som bloggar hela tiden och det får ni leva med! Nu blev det som det blev iallafall. :)


Tänkte svara på frågor också nu när jag är tillbaka!

Vad ser du på för serier?

Jag ser på: The Secret Circle, The Vampire Diaries, Supernatural, The Walking Dead, Pretty Little Liars, Family Guy, The Simpsons, Merlin, Gossip Girl, True Blood, Austin & Ally (ibland när jag har tråkigt), Buffy The Vampire Slayer, Andra Avenyn (såg när det gick) Ibland ser jag på Disney med min brosa (men följer inga direkt..)

Vart har du fått alla dina posters ifrån?

Från pressbyran.se, Bravo, Twist (D), Popcorn (D). Dessa tidningar är ju dock på Tyska, men det finns massa snygga posters!

Det har varit Varlborg och jag har varit på fina ställen när jag inte har bloggat, så jag har massa nya bilder som jag senare ska redigera och lägga upp på bloggen! Tills nästa gång vi ses, hejdå! ;)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daniel

Sv: Tack så mycket! :)

2012-05-01 | 16:26:35
Hemsida: http://danielsfoto.webblogg.se/

lovisa [ foto & vardag }

Vilken är din favorit serie av alla du ser?



Är finalist i en fototävling och undrar om du vill vara jättesnäll att rösta på mig. Skulle uppskatta det extremt mycket. Är nr.2 och du kan rösta här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/bidragen-i-fototavlingen-rosta.html#comment



Tack på förhand och de som röstar på mig länkas i min blogg

2012-05-02 | 17:04:29
Hemsida: http://llovisafritzson.blogg.se/




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback