Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 önskelista 2012 typ

 
Jag har nu suttit och försökt komma på saker jag vill ha till julen.
Förmodligen önskar jag mig nån kamera-pryl också men jag kommer inte på något, hoppas på mycket pengar så jag kan köpa kamerafilter själv osv. Ska nog även köpa ett nytt objektiv, Tamron 28-75mm f/2.8 & en fjärrutlösare hoppas jag. 
 
Vad önskar ni er i julklapp?


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ERIKA EDORSSON

Härlig önskelista! :)

2012-12-06 | 18:09:39
Hemsida: http://edorsson.blogg.se

emma

Charmed är så sjukt bra, en av mina absolut favorit serier :D

Svar: Ja, verkligen bäst! :D
- David Andreasson

2012-12-12 | 12:05:03
Hemsida: http://emmaoliviah.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback