Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 tips: beautiful creatures

Kolla i HD för bästa kvalité!
 
Jag har haft en jobbig period nu och har inte brytt mig om att fota något speciellt så jag tänkte tipsa om en film som verkar att bli grym! Beautiful Creatures heter filmen och jag har inte läst boken som finns men jag har faktiskt vunnit den så jag borde få den innan jul, hoppas jag i alla fall. 
 
Beautiful Creatures handlar kort om:
När Lena fyller sexton år kommer hon att förändras. En okänd värld av magi väntar på att slå klorna i henne. Hennes krafter håller på att vakna, och hennes kärlek till Ethan kan inte få fortsätta ... Men Ethan är beredd att göra vad som helst för att inte förlora Lena. Han tänker inte ge upp. (Från bokus.com)
 
Filmen har premiär 14 Februari 2013 i Sverige (kanske ändras, har ingen aning), och jag längtar så! Förmodligen kommer jag ha läst ut hela serien innan filmen. Jag tycker alla kan besöka Beautiful Creatures svenska site. Där jag även vann boken.


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erika Edorsson

Åh! Vad heter svenska boken? :)

Svar: Svenska boken kommer ut i början av 2013, man kan boka den på bokus.com, sök på: Beautiful Creatures - Mörka drömmar, livsfarlig kärlek :)
- David Andreasson

2012-12-17 | 23:02:23
Hemsida: http://erikaedorsson.blogg.se

Wilma & Sandra

Jag hade också tänkt läsa den där! Har stått i kö på biblioteket i snart en månad!

Svar: Har börjat läsa den nu, är helt fast! Sjukt bra!
- David Andreasson

2012-12-20 | 21:32:19
Hemsida: http://wisa.devote.se

alice

Tänkte tipsa om att imorgon kommer sista luckan i min adventskalender och priset kommer att vara en månads guld medlemskap på moderskeppet,va gärna med :)

2012-12-23 | 10:14:42
Hemsida: http://ialicekamera.blogg.se

Beatrice Jakobsson (foto)

Sv: Roligt att du är med och tävlar i min julkalender. Hoppas allt är bra med dig! :)

Vinner du inte kan jag säga att början av 2013 kommer det finnas många tävlingar i bloggen. Missa inte dom och glöm inte bort min blogg!

2012-12-23 | 10:56:23
Hemsida: http://beattriicee.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback