Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Fotografering imorgon!

Hejsan!
Sitter just nu i min soffa efter att ha duschat efter min taekwondo-träning, riktigt bra träning idag :).
Just nu ser jag på fotboll, riktigt bra spelat Sverige! Kanon! Nu sitter jag typ asglad här.

Skulle bara säga att det inte kommer vara dött på bilder i all evighet utan att jag ska ha fotografering imorgon :).
Kommer bli lyckat tror jag, vi får väl helt enkelt hoppas på bra väder med mycket sol.
Glöm nu inte frågestunden något inlägg under detta, jag blir bara glad av alla frågor jag kommer att få.
Hejdå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Emma- Foto & Design

sv: Japp! :)

(förlåt för det sena svaret!)

2012-03-01 | 18:00:36
Hemsida: http://pezphotos.blogg.se/

felicia - fotokobran

sv; okej! :)

är allt bra förövrigt? :)

2012-03-01 | 20:56:25
Hemsida: http://fotokobran.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback