Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Hej!

Hejsan! Detta är skrivet från min mobil så det kanske ser lite udda ut.. Hähää. Jag bloggar dock inte från blogg.se appen för den funkar inte, det står bara felaktigt anrop.. :s Nån som vet nått om det och hur man kan fixa det? Jag har varit sjuk ett tag nu och har inte orkat blogga tyvärr, är inte helt frisk ännu men nästan :). Ska fixa en ny design och nya bilder snart. Jag kommer snart tillbaka igen och uppdaterar en till två gånger om dagen. :) Så länge, hejdå!


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback