Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 fjortonde juli (mobilblogg.)

Tjatja era babianer! Idag har jag varit på fotografiska och Vasa Museet! Vi började såklart med det bästa! Fotografiska är awesome, drar lätt dit igen någon gång, alla bilder och fotografer var magiska! Eller vissa bilder var kanske lite underliga... Aja sen efter det drog vi direkt till Vasa Museet med båt, eller inte hela vägen men en bit... Vasa Museet var nice, inte lika bra som Fotografiska men ändå nice :). Sedan tog vi en promenad till Subway :). Efter shoppade vi lite igen, en almanacka med fotografiska loggan på, en "guide" hur man tar bättre iphonebilder och appar, från fotografiska, whiteboard pennor som jag ska ha till mitt nya skrivbord, sen hittade en norska en 20-lapp på golvet och gav mig, fettnice :). Min dag har varit jättebra, imorgon blir det Skansen och sen hem till Karlstad! :)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annika - Foto - Musik - Konst

Det vore ju awesome om vi kunde gå på Fotografiska samma dag som vi åker dit, tkr inte du det?

Svar: Jo! Awesome! c:
- David Andreasson

2012-07-15 | 01:37:40
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se

Anonym

Niiice med Stockholm! ;)

Svar: ja verkligen! :)
- David Andreasson

2012-07-15 | 19:31:11
Hemsida: http://fotoquie.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback