Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 gästblogg numero dos by catrine lind

HEJ igen. Jag är komplett dum i huvudet, glömde helt bort att det kanske vore bra att presentera sig innan man börjar gästblogga hos någon. Så jag tänkte avsluta med en presentation, TEHEHE. Catrine Lind, 16, snart 17 år, gillar lax, den svenska björnstammen, allt som har med foto att göra, veronica maggio, göteborg, tuggummi, min älskade iphone, twitter, sommar, öland & solglasögon. Är väldigt förvirrad och glömsk då det t.ex. tog 10 månader för mig att lära mig alla mina lärares namn, brukar förklara mig själv som förtidspensionär pga näst intill dement, älskar korsord och klagar allt som oftast på teknik och datorer, hatar allt som har med vintern att göra och får skuldkänslor samt gör en begravningsbön varje gång jag av misstag trampar ihjäl en snigel. That's me! HA ETT BRA LIV för nu lämnar jag er. HEJDÅ // http://catrine.webblogg.se


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Felicia (kristen stewart hemsida)

Snygg design =)

Svar: tack så mycket! :)
- David Andreasson

2012-07-01 | 23:24:17
Hemsida: http://kristenstewart.se

Emma Lannebrink

Hej! Vill du göra bloglovinbyte eller blogkeen byte, båda om du har och vill :)
Kan berätta lite kort vad min blogg handlar om.
Jag bloggar öppet om mitt liv med adhd och depression, och nej jag söker inte sympati från folk som du kanske tänker nu. Jag vill att folk ska förstå att vi bokstavsbarn är precis lika mycket värda etc. men lite speciella från andra.
Dvs, jag skriver hur mitt liv går. Framsteg, möten, mediciner osv.

kram!

Svar: visst gör jag bloglovinbyte, jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)
- David Andreasson

2012-07-02 | 14:59:14
Hemsida: http://adhdochfoto.blogg.se

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Awesome! Blev nummer 151 hos dig. Följ mig helst via bloglovinknappen som finns inne på min blogg när du lägger till mig. :)

Svar: okej, jag följer dig nu med :) vet dock inte vilket nummer jag blev..
- David Andreasson

2012-07-02 | 16:49:35
Hemsida: http://bymathilda.se

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Ok super! Följde du via bloglovinknappen inne på bloggen eller? :)

Svar: japp det gjorde jag :)
- David Andreasson

2012-07-04 | 14:24:38
Hemsida: http://bymathilda.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback