Startsidan     Kamera     Facebook     Youtube     Instagram     ...Translate?
MENY

 Hemma från en skön vecka i Bulgarien

Phuu, nu är jag hemma igen! :)
 
Hemresan var dryg fast jag sov ganska mycket ändå, flyget gick 22:50 och vi landade i Sverige ca. 00:30 och vi var hemma i vårt hus runt 04:00. Veckan har varit fett nice, massa sol & bad i poolen & vattenrutschkanorna som fanns på hotellet, och roliga utflykter :) Jag har tagit bilder med min iPhone & kameran så jag kommer göra två inlägg om varje dag med bilder från min iPhone i det ena och bilder från min kamera det andra. Jag har fått några bra bilder i alla fall :)
 
Men nu är det skönt att vara hemma igen! Min säng, och svensk mat, åååhh köttbullar! :D
 
Ser att alla nu har nya blogg.se också, får försöka lära mig den nya nu då ;)
 
foto: jag på planet
taget med: iPhone 4 + Instagram (flygplansläge så inga bilder finns på instagram än)


Innan du kommenterar:
» Inga onödiga eller taskiga kommentarer, raderas bara
» Alla kommentarer granskas innan publicering
» Redigerar alltid mina bilder i Photoshop CS5
» Min utrustning hittar du över headern, en länk
» Inget får kopieras utan mitt tillstånd
» Alla bilder är tagna av mig om inget annat anges
» Är gärna med i tävlingar med seriösa priser
» Inga Bloglovinbyten här tack
» Jag gör inga designer, besök Sannas blogg istället!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annika - Foto - Musik - Konst

Du hade väl solkräm ;)))

Svar: ja såklart fast kanske lite lite då och då ;)
- David Andreasson

2012-07-04 | 21:59:48
Hemsida: http://annikasphotos.blogg.se




« Ditt namn här

« E-postadress: (ej synlig för andra)

« Hemsida / blogg

 Kommentar:


» Tillbaka till startsidan?

Trackback